Lene Hald

Lene er kontorassistent, og har været ansat siden 1. oktober 2014. Tiidligere har hun været tilknyttet A4 revision som vikar ad flere omgange.

Mail: lene@a4revision.dk

”Kunderne er vigtige – og det skal de kunne mærke"

Kunderne er vigtige, og det skal de kunne mærke. Derfor er tillid og nærvær nøgleord for god kundeservice. Det er nemmere for kunderne at spørge om noget svært, når de kan sætte et ansigt på personen, de taler med.

Jeg tager mig af det interne bogholderi, tager imod kunderne og aflaster revisorerne. Det kan være med bogføring, momsopgørelser - og ved at tage telefonen og andre ad hoc opgaver. Jeg har altid arbejdet med regnskab og bogholderi. Det at få tingene til at stemme og få det hele til at gå op i en højere enhed er tilfredsstillende.

Vi samarbejder om opgaverne og har en god føling med hinanden, derfor kan vi tage hensyn og aflaste hinanden, når der er brug for det. Det er en god arbejdsplads, hvor vi har travlt, men der er også plads til humor.